Tuesday

Här ska det städas och planeras för fullt!
Idag ska jag köra storstädning då det är kaos här hemma plus att vi har köpt lite nytt till vardagsrummet som måste fixas. Musik är på i högsta hugg så nu är det bara för mig att sätta igång!

Idag ska även jag och Arshia kriga efter en solresa utomlands nu innan vi båda börjar jobbet och inviger höst och vintern som dessvärre redan verkar vara kommen!
Håll nu tummarna för att vi hittar en resa för som sagt iår har jag inte badat en enda gång hur galet är inte det? Efter allt slit i London förtjänar jag en resa med sol, bad och galenskaper tillsammans med Arshi!

Nej dags att städa med ansiktsmasken på, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0