Wednesday

Imorgon kommer det vara 3 grader klockan 8.00! 3 grader!
Jag vet att många redan insett och accepterat att vintern är på väg, men sedan finns det såna som jag som vägrar inse sådant!
Jag menar visst saknar jag mys i soffan när det är snö ute, julafton ska vi inte ens nämna då jag är helt jul crazy och sedan alla aktiviteter man kan hitta på, men varför måste vi i Sverige ha mer snö än sol?

Jag är verkligen en sommar människa som älskar värme och visst skulle jag vilja ha snö också, men det räcker med snö i 1 månad inte hela 4 månader?!
Dags att helt enkelt plocka fram vinterjackan!

Sitter nu och kollar på united matchen med mr pojkvän efter att ha haft en liten spel dag med honom som gick åt helvete då han vann varenda spel vi spelade och då är det inte jag som är dålig på spel utan snubben har verkligen tur i spel!
Nej dags att torka håret efter en härlig dusch och försöka sova tidigt inatt då jag har en del saker att göra imorgon, tatah!




Att vara lite av en dålig förlorare har jag nog alltid varit, men inget var roligare än när jag hamnade med Sam som precis som jag krigar för att vinna och i detta fall var det dessa nallar vi krigade för!


Kommentarer
Postat av: saaaam

vi fick dom där jävlarna tillslut! för övrigt chillar den i min mammas vardagsrum nu för tiden.

2010-09-30 @ 14:02:12
Postat av: jordi

Det var verkligen 3 grader imorse. Fick chock när jag kom ut fyyyy!

2010-09-30 @ 14:22:48
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0