Wow Kelly!

Vissa artister förknippar man med sin ungdom och Kelly Osbourne förknippar jag med mina härliga punk tider. Jajamen ni läste rätt en gång i tiden gick även Ned runt i nitband både runt hals och arm!
 Jag hade även Avril lavigne period då jag bar slipps och hade t.om. slippsen på mig på 8ans klassfoto.
Kallade mig själv "sk8er girl" och min ideal skulle vara en skejtare. Ja, ni visst blev det inte riktigt så, men tillbaka till Kelly!
Såg nyligen lite nya bilder på henne och måste lägga upp ett wow Kelly!

Gamla bilder på Kelly:






Nya bilder på Kelly:


"Det är mammas fel att jag har mustasch"

"Det är mammas fel att jag har mustasch"

"Det är mammas fel att jag har mustasch"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0