Monday

Ibland finns det faktiskt inget skönare än att ta en lång, varm dusch vilket är precis det jag gjort!
Ny vecka, nya tag!
Har vart ledig ett bra tag nu så dags att go back to work imorgon. 
Denna helg har jag haft det jätte mysigt och lyckats samla nya krafter. Sov över hos Arshi igår och idag har vi verkligen tränat.

Dansat hela dagen till michael jacksons wii spel och helvete vad man har kul till det spelet. Vi märkte inte ens hur länge vi hade spelat föränn hennes mamma sa att vi borde äta åtminstone!
Passade dessutom på att gå förbi solpalatset och sola mig lite brun då en gammal klasskompis hörde av sig som jag inte träffat på flera år.
Ny duschad och brun ska jag nu äta lite och börja mitt sex and the city maraton, tatah!



En tjejs bästa vän..


Kommentarer
Postat av: arshii

Var beredd på att vakna upp med träningsvärk imorgon. Sex and the city och Michael Jackson wii är tjejens bästa vän ;) haha.

2011-02-07 @ 23:49:18
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0