Monday

Vilken helg jag haft mina vänner, galet!
I fredags kom Tamara och det var bara att sätta igång att ta igen. Förfest med Sam och Tilde och sedan blev det BJ. Dagen efter var vi en aning bakfulla, men sen var det bara att köra rond 2!

Mot kvällen kom Aram och Mickaela över och vi började lite lungt med förfest spel, men oj oj vad kvällen spårade då vi alla var riktigt crazy med andra ord! Efter en eller två för många drinkar kom vi hem och dagen efter var vi alla helt körda! Mys i soffan med kebab och tv som en riktkig bakis dag ska vara.

Idag är jag hemma från jobbet då jag ramlat och gjort illa min nacke så ska snart ta en varm dusch och hoppas den blir bättre så är jag uppe på benen snart igen!
Fick massage av mr pojkvän igår och hade familjen över som tog hand om mig så nacken mår mycket bättre idag än igår!
Dusch och besök av katta idag, tatah!




Let the night begin



T&N



Fiesta



TNT



At bj

Slutet gott, allting gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0