Äntligen fint väder!

Sådant skit väder hade jag inte sett på länge men nu är det äntligen fint väder, perfekt för idag är det shopping dag med tjejerna på stan (kan äntligen passa på att vissa min bränna också haha!)

Just nu spelar jag sönder i kissed a girl och killa i min ipod så tänkte lägga in killa också. Låten är soundtrack till filmen Step up 2, har inte sett den men alla låtar till filmen är äckligt bra!
På tal om film har jag missat nämna att jag vari på bio två gånger och sett dem bästa filmerna som jag vill tipsa om som ett måste att se! 
Den första är What happens in vegas med Ashton & Cameron som var skit rolig men jag vet inte riktigt om jag skulle vilja se den igen med tanke på att den var ganska seg ibland och en sådan film som inte kommer bli lika rolig att se igen. 
Den andra som har blivit min favorit är "dumpad" som egentligen heter Forgetting about Sarah Mashall, snygg översättning på svenska dont you think? Jag undrar verkligen ibland vart dem får sina ruttna översättningar som inte ens är nära de riktiga namnet haha. 
I vilket fall var den skit bra och utan att överdriva så skrattade hela salongen konstant! 

Sen nu när jag ändå är inne på film ämnet måste jag tips (lite för tidigt) om att boka in er på premieren av Eddie Murphys nya film Meet Dave som även den har en "snygg" svensk titel "ett ufo i new york," vilken fantasi alltså!
Jag älskar Eddie och tycker att alla hans filmer är bäst, man skrattar så mycket och så ska en komedi vara så får hoppas att jag inte blir besviken nu på denna film men det tvekar jag på!  

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0