Gulligaste paret!

Nu har de gulligaste paret, Wayne rooney & Coleen McLoughlin äntligen gift sig!
Deras historia hur dem träffades får iallafall mig att bli smått avis (efter mig och mr pojkvän såklart haha).
Hursomhelst så har dem kännt varandra sen dem var tolv och när dem var sexton blev dem ihop. Sen barn har dem alltså varit ihop och vem kunde tro att Rooney skulle bli en känd fotboll spelare eller att Coleen och han skulle hålla tills nu?
Dessa 22 åringar är redan dem ny Beckhams i England och med tanke på deras unga ålder kan man lungt säga att dem har lyckats väldigt bra i livet!
Coleen McLoughlin har dessutom riktigt snygg klädstil så kanske borde Victoria vara lite rädd att bli utbyten...

Bröllops bilder, väldigt gulliga

Coleen and Wayne Rooney wedding photos party

Coleen and Wayne Rooney Wedding Pictures

Riktigt snygg topp för att inte glömma min dröm väska!


Coleen heading to a party

Coleen back on Weight Watchers

Kommentarer
Postat av: jordii

neda..det låter jävligt lockande. Får se om jag har möjlighet att komma över den helgen då vi fyller år. Vore as coolt ju! :) Om jag inte kan så kommer jag självklart senare!

2008-07-30 @ 15:10:05
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: jordii

aa vi måste se till att det blir av. Kommer jag få plats i eran lägenhet ens?

2008-07-30 @ 16:20:48
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0