Sunday

Har vart så upptagen nu när Mr pojkväns föräldrar är här att jag knappt hinner blogga så ni får ha överseende med det tills dem åker hem.
i och för sig har jag lite överaskningar på gång då, men det får vi ta då!
Nu dem senaste dagarna har vi bara vart runt på stan, lunchat och haft det mysigt dock saknar man att inte behöva vara en sådan hemmafru haha. Ja, men ni vet nu när vi har gäster ska det ju ändå vara fint och städat lite oftare än när man är själv.
Men gud vad jag hade saknat persisk mat som Mr pojkväns mamma nu gjort för oss varje dag.
Idag har vi dock inte gjort så mycket mer än mest vart hemma. Har suttit framför tv:n och fan vilken jävla tur jag hade för när jag satte på tv:n börjar precis Britney Spears greatest hits. 
Jag bara väntar på henne världs turne så jag kan se henne för hon är verkligen saknad.
Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: amoora

womanizer womanziier khoorinazzeeeeeeer kossseeeedolggggggge jag vill dansa Duttywine me dig hahahaah

2008-11-16 @ 23:38:19
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: Nila!

HAHAH vi är kung på dutty wine

2008-11-18 @ 01:35:06
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0