Sunday

Ännu en seg bakis dag men det var så värt det!
Igår kväll för festade jag & katta här som vanligt och riktigt kul hade vi speciellt då alla våra andra vänner också skulle ut.
Svenssons var målet men såklart ringer Mr pojkvän och varnar oss innan att ledet är värre än vanligt och den vakten dem känner hade slutat för dagen så dem hann komma in precis. (Joho!)
Men vi tänkte inte ge upp kampen så när vi kommer dit bestämmer vi oss för att ställa oss i vip kön och framför oss var det massa andra tjejer som hade samma plan som oss på att lyckas komma in utan att behöva stå i de helvetes långa kön.
En efter en blir dem nekade och vi känner hur surt detta håller på att bli men precis då kommer en snubbe som Katta känner och 5 minuter efter stod vi och skadade loss (Joho bokstavligt talat)
Det var skit kul men dock var det för mycket folk så man kunde knappt lyfta en fot, på tal om fot så lyckades jag få en tjejs klack rakt upp i foten men vill man ha "kul" får man lida pin säger vi istället!

Vad ska jag göra utan mitt hjärta när jag drar till Manchester?



Kommentarer
Postat av: Gudfar

gayvodka + eldorado apelsin juice? it's class all the way med er två haha...katta is the shit! mongo brud haha we like!

2008-09-08 @ 00:09:25
Postat av: Nila!

HAHAH..du kunde inte beskrivit det bättre!

Gayvodkan var ett måste, juicen har faktiskt Linda köpt och resten står vi faktiskt för haha

2008-09-08 @ 01:07:16
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0