Mcr

Del 2


Längst upp i Arndale centrum och där nere kan man se hela klumpen med människor

Tog Mr pojkväns kusins mc jacka och ja fick en aning sjuka saker för mig..

Mot kvällen drog vi på prmonenad och till stan för att äta

På vägen till stan fanns Mcr:s teater som hade premier för We will rock you

Man tröttnar verkligen inte på att bara gå runt i stan för allt är så fint och det finns människor överallt

Jag och gay village flagan som finns lite överallt

Efter flera timmars vandring och mat var det bara att komma hem och somna framför tv:n

En lycklig jag på väg till Trafford!

Ni trodde väl ändå inte att jag hade glömt mitt älskade China Town?

I mitten av Trafford har dem byggt den här scenen där bl.a. Girls Alouds uppträdde och lite andra kändisar kommer dit då och då. Här är mat delen där det finns mer än 500 restauranger och ett par pubar och klubbar!

Ser ni hur fint dem har byggt det som ett fartyg. Som sagt Trafford är Englands finaste och största centrum!

Man kan äta rätter från alla länder man kan tänka sig, men vi var tvugna att köra på den klassiska Amerikanska maten!

Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0