Monday

Guten tag ny vecka!
Kom nyligen hem från stan och visst är det härlig med alla människor som julklapps handlar?
Igår drog vi ner med Karin och dem på stan och handlade och nu är det inte många klappar kvar att shoppa med tanke på vilken flyt jag hade igår!
Mot kvällen drog vi och hyrde Terminator Salvation som faktiskt var grymt bra!
Idag gick jag äntligen och köpte mig en vinter jacka då vinter verkligen är på gång. Har länge vart ute efter en vinter med stor och härlig päls och funderade ettag på boomerang, men 5000 för en jacka känns lite väl mycket.
Varje år har jag lyckats köpa en jacka för tusen och känt mig riktigt nöjd då jag inte slösat mycket, men sen nästa år vill jag ha en ny då den antigen inte var varm nog eller att jag tröttnat!
Efter x-antals sökningar fann jag en Svea jacka med otroligt fin päls som jag lyckades få i tidig julklapp!
Den är verkligen att rekommendera då den är en tidlös modell och kostar 3000!
Annars kan man alltid spara dem 3000 och åka utomlands och skippa vintern!
Kom nyligen hem från stan där jag träffade på Micho en sväng och nu ska jag laga mat och städa innan mr pojkvän kommer hem från jobbet och slå in alla klappar, tatah!
Svea är hemma hos mamma nu!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har en lika dan=) kul att veta vilken storlek du har :D

2009-12-15 @ 22:50:11
Postat av: Ned!

Då kommer du också vandra runt i en snygg jacka i vinter haha! Egentligen skulle man behövt xs, men denna modell gjordes bara i s, m så det blev en s!

2009-12-16 @ 00:08:17
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0