Monday

Det finns nog inget värre än att flytta!
Det var hemskt att flytta allt härifrån och lika drygt nu när allt ska tillbaka plus allt nytt som är med usch!
Igår var vi på bio och såg Avatar och vilken grym film är allt jag har att säga!
Hade inte alls någon aning om att den skulle vara så bra som den var! En av årets bästa filmer och grymt gjord så inte så konstigt att det tagit skaparen tio år att göra denna film!

Nu lagas det mat och städas i full grad!
Ikväll jobbar mr pojkvän natt så ska hem och umgås med familjen och fortsätta mitt bokskrivande som är igång nu!
Här kommer mer bilder från vår galna jul/klassfest och detta bjuder jag verkligen på, tatah:



Bra start hos Tam!



Beundrar mina härliga fötter!



Pensioner part 1



Pensioner part 2



Vi är på plats på klassfesten!



Tam & Tob?



Cheese!



Kvällens fotograf



Ladies



Kvällens saiko



Bästa PR gruppen!



Get crazy



Issa gone freaky



Jag & Irre



Jag & mina boys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0