Wednesday

När en dörr stängs öppnas ett fönster!
Jag är klar med örebro universitet och denna vecka flyttar jag hem!
Det är extremt blandade känslor just nu då det känns som att när jag väl stiger på tåget till Uppsala blir det som ett farväl till det Örebro jag kände, men även en start till något nytt som vänta där hemma!

Är mest ledsen för att jag inte längre kommer bo så nära alla vänner jag skaffat för dessa människor har kommit att betyda så mycket på så liten tid, men allt är ju inte om vänner utan jag måste ju framför allt tänka på min framtid så nu känns det bra även fast det är chockerande och jag skulle ljuga om jag att jag inte var rädd, men denna rädsla är inget i jämförelse med den jag kände under tiden jag pluggade.
Kommer såklart komma och hälsa på och alla har lovat att komma till Uppsala så ska inte klaga då det är två timmar ifrån i jämföra till Manchester då det var två timmar med flyg!

Känns bra att jag fattade detta beslut och inte längre behöver må som jag gjort och nu ska jag allt se till att göra allt som jag velat göra, men inte vågat! Leva livet som jag inte kunde och söka till den utbildningen i höst som jag innan inte sökte till!
Det är inte helt hejdå till plugg livet, men för ett par månader framåt är det de!

Skulle egentligen åkt hem med mr pojkvän idag som jobbar natt och åkte med bil hem, men ikväll ska vi ha en hejdå fest med alla och även njuta och känna hur all negativitet bara lyfts bort och bara njuta av allt.
Söker jobb för fullt nu till höst då jag hoppas jag kan börja om på nytt och plugga och ska hålla på med musiken och skrivandet.
Dags att hoppas in i duschen och sedan dra till Tamara där kvällens festligheter kommer att ske, tatah!

I gotta feeling that tonight's gonna be a good night..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0