Done

Nu är jag äntligen klar med alla hjärtans dag shoppingen!
Vi drog först alla och åt italiensk buffe vilket jag rekommenderar stort för det var verkligen gott med tanke på att jag hade hört motsatsen.

Sen var det dags för mig, Linda, Micho och hans tjejkompis att hitta alla hjärtans dag presenter vilket inte alls var det lättaste, men till slut hittade vi och nu vill jag bara att det ska bli imorgon.

Min smarte ideé om att se filmen Friday the 13th vart tydligen inte så lyckad sen alla var off och ville hellre sitta och ruttna hemma och vid det laget då jag fick med mig några var det fullbokat så det blir barrunda med gamla barndomsvänner istället. Hoppas ni alla får en lyckad kväll utan otur,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0