Wednesday

Ja, jag tror min dagens mening säger mycket om vad jag vill.
Jag har ju tills nu levt med de här ta dagen som den kommer, men nu tror jag att det får räcka. Jag antar att det är nu det är dags att ge allt för att nå min mål om jag nu bara kan uppnå dem?

Så mycket frågor, men så extremt lite svar!
Såklart kommer nog mitt besök med studievägledaren hjälpa, men sen är det upp till mig att ta alla dessa svåra beslut!
Det är tuffa tider nu framtidsmässigt, men jag vet att jag klara mig så länge jag kämpar för det jag vill.

Jag har faktiskt inte lagt ner min dröm om att bli artist eller programledare, men en sak i taget och som sagt först kommer utbildning.
Jag kan inte förstå att jag faktiskt har nått det beslutet, men bättre sent än aldrig och att jag faktiskt har hittat ett program som jag brinner för.

Jag lovar mina vänner bara för att Manchester drömmen tog slut tidigare än planerat och jag inte hann med den största anledningen till varför jag var där från början ska inte få mig att crash and burn utan tvärtom!

Im not done dude no, no..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0