What a party!

Igår kväll kom vi tillbaka från kryssningen och helvete vad kul vi hade!
Inget kunde liksom gå fel utan allt vi gjorde var så jävla kul och nästan lite utomlands känsla.
Stötte på en del gamla vänner och även fick nya vänner som plus i kanten så sånt kan man aldrig få för mycket av.

Har inte laddat upp bilderna än med tanke på att jag vandrat runt full nu i två dagar, men så snabbt jag hinner kommer även dem upp.
Kryssnings människor är ju för goa dem bara dricker och dricker det finns nästan inge stop.
Jag själv vaknade upp med en härlig bakfylla, men så snabbt man såg alla fortsätta festa på morgonen kände man att det var bara att bita ihp och festa mer vilket jag gjorde och det rekomenderar jag ifall man inte mår för illa såklart.
 
Nej tråkigt att vår mini resa är över, men mer roligheter kommer snart..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0