Saturday

Det är ett mirakel!
Imorse när jag vaknade var jag inte bakfull och för första gången mådde jag prima ballerina.
Mitt "i-land" problem är löst och nu behöver jag inte bli nykterist.
För er som också lever med den hemska dagen efter bakfyllan spring och köp bakfylletabletter.
Vill egentligen inte sluta prata om denna underbara uppfinning, men för er skull slutar jag nu.

Igår kväll hade ju vi vår inflytningfest som till en början såg ut som ett the hills avsnitt vilket inte är posetivt, men mot kvällen hade vi jätte kul och jag är mer än nöjd.
Blev såklart väckt av Katta och sedan satt vi med grabbarna i balkongen i det härliga vädret.

Nu är jag hos Katta och tar igen krafterna till ikväll då vi ska grilla och får katta som hon vill blir det nattdopp, men jag måste fundera vidare. Bilder från igår kommer upp senare!
Ha en härlig lördag tills dess


Kommer aldrig glömma den dagen vi mötes!

Kommentarer
Postat av: Katta

heeej babe:D blev det nå sova??:) kan du inte lägga in bilderna senare, mina blev såå suddiga. PUSS<3

2009-07-19 @ 20:18:52
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: katrin

vaaa? nice juee:D haha

2009-07-19 @ 20:36:45
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0