Monday

Så var den härliga helgen slut!
Har inte hunnit blogga så mycket, men är ju inte hemma nu när det är fint väder och sommar så får kort skriva om min helg.

Friday: Jag och Jort (som just nu är i Turkiet njut) drog till Linda där vi hade en mysig förfest och sedan vart det ut på BJ.
Träffade på en del vänner och som tur vart kvällen mer än lyckad. Sedan vart det såklart max och hem.

Saturday: Gjorde inget annat än att hänge med Nadia i Lindas balkong. Mr pojkvän och Charlie kom över en sväng och sedan hade vi film kväll.
På tal om film så har jag och Mr pojkvän köpt dem nya säsongerna av 2/1 men och jag får helt enkelt inte nog!

Sunday: Får egentligen inte sola då jag redan är brun och vill inte skada min hy, men kunde inte hålla mig så började dagen med att sola. Sedan drog vi förbi lägenheten som nu är helt klar så det är bara för oss att börja packa.
Mot kvällen drog jag till Linda igen (mitt andra hem denna sommar) där Rachel och vi kollade på Jojos film som gick på tv. Sorligt nog ville ingen av oss se den, men har ni också vart med om att även ifall filmen är dålig så fastnar man?

Nej ska äta frukost i balkongen och antigen rör jag mig mot stan eller så blir det en sol dag här hemma får se vad jag orkar med efter en full mage.

Lite bilder från i fredags och även min nya hårfärg:

Lind & Ned

Jort & Ned

Vår ögon börjar säga stop för mer alkohol

Min fot har vart med mycket på senaste tiden lite av en ny vän faktiskt

Sista bilden innan vi begav oss långt ut i skogen..

Kommentarer
Postat av: amoora

Fiiiiin du va kott ! sussa me :)

2009-06-30 @ 10:14:07
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: katta

heeej gumman glömde min mob hos dig:P har ingen hem telefon längre så känner mig lite lonely haha. Vet inte hur vi ska lösa med å få tillbaka den. jag har i för sig ett brevinkast haha men stakars mobil:P

2009-06-30 @ 10:26:33
Postat av: arshii

ditt har vart aasbra doddlii. Saknar dig men vi pratar med nar jag kommer hem :D

2009-07-04 @ 01:20:16
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0