Thailand del 2


Dag tre utanför hotellets fina lobby

Brum brum..

Hur lyckliga blev vi inte när vi fann Starbucks! 

Lady gaga glassögonen på och en moccachino i hand!

Ingen Thailand utan deras härliga, vackra och kvinnliga transvestiter!

Och jag trodde jag var flummig och överenergisk..

Bland det godaste jag någonsin ätit! Dreglar..
Det var även denna dag jag bestämde mig för att ta farväl av blonda Ned så direkt efter maten drog jag till frisören.

Vad vi skrattade!
Tjejerna på salongen tyckte att Mr pojkväns skalliga huvud behövde lite färg och varför inte snor grönt?

Och visst vart resultatet mer än obeskrivligt?

Jag var mer än nöjd och ska ni till Thailand rekommenderar jag verkligen er till att gå till frissan!

På med hjälmen för här ska det fiestas!

Fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: Tess

vilka harliga bilder :) ha en toppendag <3

2009-06-30 @ 14:44:49
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Saam

bästa bilden på algolal haha :D

2009-06-30 @ 15:39:16
Postat av: Ned!

haha algolal style! ses imorgon för då blir det mcr style

2009-06-30 @ 22:02:36
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Kat

nnnneeeeeeeeddddddaaaahhhh

2009-07-01 @ 10:42:32
Postat av: Anonym

åh va bra gumman ses snart då börjar få lite panniik haha. åh stakare ja det stänger efter nio.. PUSS

2009-07-01 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0