Thursday

Godmorgon kära läsare!
Jag vaknade kl. 11 idag och det kändes riktigt härligt.
Igår kväll var det ju katastrof höll på att somna vid 10 och hade det inte vart för Ami hade jag deckat kl.  11, men det är historia nu får vi hoppas.

Igår var jag hemma hos föräldrarna och spenderade min dag med Ami, hennes mammas härliga grillning och vi såg halva 50 first dates filmen som jag starkt rekommenderar.
För att inte glömma invigde min morgon med sims tre och för er sims människor köp den omedelbart!
Dessvärre har jag svårt att lämna den förra kan också bero på att jag endast gjort mina sims och inte påbörjat själva spelet, men känner på mig att den är ett måste.

Idag tror jag det blir picknick med tjejerna, men är lite orolig för min mens som är på gång och har jätte ont i magen redan nu så denna mens kommer inte vara körsbär på tårtan direkt.
Solen är ute och det är fint väder så sitt inte hemma ut och njut!
(Bilderna från Thailand är på väg håll i er nu)


Förre året i Turkiet

Kommentarer
Postat av: arshii

haha att du alltid ska beskriva din mens i bloggen. Frascht Neda, Frascht! ;)

2009-06-25 @ 17:37:51
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0