IM IN LONDON!

Helt sjukt att jag för några timmar sedan var i u-town och nu är jag i London!
Nu börja alltså min resa här i London!
Lyckades fylla min väska med hela 27 kg och sedan ska vi inte glömma en dator och en väska som vägde x antal kilo dem med!

Vet inte riktigt hur det känns att vara här än då jag inte riktigt själv förstått att jag faktiskt är i London. Blandade känslor då jag är väldigt lycklig över att vara här, men samtidigt är det sjukt svårt att inte sakna hem till alla och speciellt till min älskade mr pojkvän.

Denna resa kommer bli mycket svårare än Manchester då jag nu på egen hand ska fixa allt, men man lever bara en gång och har redan funnit lycka när det kommer till kärleken så nu måste jag bara finna lycka på andra plan!
Ska nu ta och sova efter min långa resa och denna vecka ska jag börja planera för mitt liv här i London town, tatah!




Jag saknar dig och alla mina underbara vänner som jag måste passa på att tacka för dem otroligt fina breven ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Hur bor du där? alltså har du hyrt lägenhet eller så? Lycka till iallafall! :)

2010-04-26 @ 11:43:20
Postat av: Ned!

Hej!

Min morbror bor här så jag bor här nu tills jag hittat jobb och lägenhet! Tack så mkt snart kommer video bloggar upp om hur jag har det här så nu kör vi :)

2010-04-26 @ 14:07:14
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hoppas den smakade bra:) Vi hörs imorgon! ha det så kul ikväll nu!

2010-04-26 @ 18:18:42
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0