Monday


Det var så länge sedan man vaknade med solen strålande så hade nästan glömt hur skönt det var!
Enligt nätet är det hela 12 grader ute idag så nu ska jag klä på mig och ta en fika med Arshii och snacka skit ute i solen!

Igår hade jag mr pojkvän en spel dag efter att Ami drog då vi satt och spelade alltifrån fia, playstation ja, you name it!
Sedan var vi sugna på att kolla på film, men den enda som verkade ens okej var filmen 17 again som jag inte alls var så sugen på att se, men efter att ha sett den måste jag förvånansvärt rekomendera den!
Dags att dra ut, tatah!



13 dagar kvar..


Kommentarer
Postat av: jordii

jag kommer lätt till london ;) vi får hålla kontakt

2010-04-12 @ 14:20:23
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: jordii

ja jag kommer ihåg. Pratade om london med nåra kompisar idag en av dom har bott där. Blir ju sugen på att åka dit nu. Lyx dig ;)

2010-04-12 @ 19:27:16
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0