Thursday!

Vilket sammanträffande!
Igår pratade jag med en tjej som bor i London och passade på att fråga om vad jag ska packa för kläder och hur vädret var. Enligt nätet ska det bli hela 21 grader den veckan så nu får jag hålla tummarna för en varm sommar!
Sedan frågade hon hur vädret vart här hemma och när jag sa att jag hört att det skulle snöa trodde man nästan inte själv på det förrän jag mot kvällen skulle ut och såg snö falla! SNÖ I SLUTET AV APRIL?!

Snö för mig är depression så just nu kan jag inte vara lyckligare att jag ska lämna snön bokstavligt talat bakom mig!
Nu är det alltså 3 dagar kvar och igår hann jag faktiskt gå igenom vad som skulle tas med och ej. Idag har jag hämtat resväskan och ska idag börja packa!
Idag när jag vaknade slog det mig som mest att nu gör jag detta på riktigt då jag fick ett mess av Linda: omg snart flyttar du!!! Hur känns det? Fan vad du kommer bli saknad och igår fick jag även ett liknande sms av Micho.

Det är extremt blandade känslor för nu får jag äntligen gör något jag velat göra sedan jag var 11 år gammal, men samtidigt känns det inte alls bra att inte ha min älskade mr pojkvän nära mig.
Vi båda har lyckats gråta x-antal gånger och skulle vi inte hålla tillbaka skulle vi lyckas fylla en bassäng med tårar!

Vi får lära oss att älska på avstånd och detta kommer så klart hände flera gånger i vårt förhållande att vi måste åka ifrån varandra, men lättare sagt än gjort.
Nej ska börja packa innan jag sitter framför dator och gråter till all by myself, tatah!
Hur ska dessa gator inte kännas tomma utan dig vid min sida min prins?

Kommentarer
Postat av: United

se till att fylla min plats tills jag kommer hjärtat!

2010-04-25 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0