Tuesday

What a rainy London day!
Idag har det vart rena duschen ute, men inte ska jag klaga för att vara London har det inte regnat mycket under tiden jag bott här så jag är mer än nöjd!
Slutade dessutom jobbet tidigt idag så passade på att ta mig en lite shopping runda som nu kanske bara kanske börjar bli en dålig vana! Kan inte sluta shoppa eller snarare vill inte sluta!

Passade även på att ta mig en runda på Londons lite finare gator där man verkligen kan drömma sig bort!
Låtsas att man är Blair i gossip girl eller varför inte a la britt style Cheryl Cole!
Balenciaga, Chanel, Mulberry, Dior, Miu Miu, Marc jacobs!
Där stod man som ett dreglande fån och låtsades att man hade råd och lite roligt var det då dem öppnade dörren och gav en härlig vip runda!

Nej det blev inte riktigt shopping där inte, men älskade Marc jacobs fick komma med hem! Det fick bli en ring och nyckelring från hans Marc by Marc jacobs!

Har nu tagit en dusch och måste snabbt fixa mig då jag ska dra ner på stan igen för att möta upp Carla och sedan är vi bjudna hem till Anastasia som nu flyttat till penthouse! 
Mat och vin precis vad jag behöver efter en dag på jobbet och shopping, tatah!





Min lime färgade Karen millen bikini som vill användas på en härlig strand snarast!



Nyckelring och på ringer står det på latin Nemo nisi mors som står för: Nothing except death will do us part!


Kommentarer
Postat av: Michell

du kan köpa äkta marc jacobs från tarek! eller hur? haha

2010-08-10 @ 22:27:47
URL: http://michellm.blogg.se/
Postat av: jordii

naaaajs. Vill också ha nyckelringen!

2010-08-11 @ 08:46:33
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: M

Sv: Jaaru nedilainen, det låter jö härligt :) lite vardagslyx sådära

2010-08-12 @ 15:24:11
URL: http://michellm.blogg.se/
Postat av: Katta

Neda kom hem för jag längtar efter dig lalalala! Hört den låten;)

2010-08-12 @ 22:34:58
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0