Friday


Friday already?
När folk på jobbet började säga trevlig vecka eller när jobbar du nästa vecka hängde jag inte alls med! Helvete vad tiden rullar, men så ska det vara så jag är nöjd!

Smarte jag lyckades låsa vårt lås som inte går att låsa upp utifrån så tre på morgonen när Elin kom hem hade stakarn försökt att ringa mig, men jag hade bara lagt på och så trött som jag var hade jag totalt ignorerat hennes dörrknackningar!

Nu ligger hon och sover som en stock och jag mumsar i mig kakor innan jag snart ska dra till jobbet!
Är skönt nog ledig imorgon så om jobbet inte tröttar ner mig allt för mycket ska det bli utgång med Simon ikväll!
Slutar ganska sent så får kolla hur det blir!

Har tack gud sovmorgon idag så ska ha lite Ned tid vilket innebär noppa brynen, måla naglarna osv. Efter igårs utbrott kan det nog vara bra!
Igår efter jobbet när jag skypade med mr pojkvän fick jag världens utbrott, började storgråta och ville bara packa och komma hem!
Tror att jag helt enkelt hade svårt att smälta allt detta som nu händer. Allt är nytt och då jag verkligen lämnat min trygghet har jag svårt att ställa om. Från att alltid fått hjälp och haft trygghet till att verkigen vara självständig i ett annat land!

Mr pojkvän sa dock något som nu borrat sig i mitt huvud och det var att när jag nu bestämt mig för att flytta själv och bo här ettag till så borde jag istället för att sakna hem fokusera på att faktiskt leva och njuta! För jag har liksom lätt att ställa mig in på att jag faktiskt kan komma hem, men nej nu är det som det är för jag har faktiskt valt det och just därför ska jag ge allt för detta kommer verkligen bara vara för mitt bästa sedan när jag klarat av dessa månader och kommer hem kommer jag vara så stolt över mig själv!

Dags att väcka Elin och börja röra mig. Min dag började i alla fall bra då jag nu pratar med älsklings Ami! Ha nu en bra helg mina vänner, tatah!




Kan jag och Simon lyckas knäcka vår sista utekväll?!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Å jaha så har du hittat nytt boende:)? ja vi måste verkligen börja göra det nu i så fall. Kämpa på nu gumman! Du är jätte duktig!! Vi kan väl höras på face imorgon?

<3

2010-06-11 @ 14:21:44
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0