Wednesday

Idag vaknade jag lycklig och pigg!
Fick mig allt en härlig sömn och idag är det kanon väder som snart ska invigas med Lucy i Hyde park!
Skönt att jag lyckades få ledigt idag och inte bara slippa rean hos oss utan få njuta av det fina vädret och kanske slippa vara så äggvit som jag nu vart ettag!

Har nu lagt in mig på en sida där man kan få chansen till kanon auditions och redan idag har jag fått en plats i en musikvideo och dem vill inte ens ha mig till en audition utan tyckte jag var perfekt!
Dock jobbar jag imorgon så mejlade för att kolla om jag kunde ta det på min lediga dag, men det ser inte så ljust ut denna gång!

Däremot känns det riktigt bra att jag efter igårs sökningar redan fått svar och detta behöver jag verkligen då jag som sagt har lite svårt att tro att jag kan ta mig till toppen, men jag ger inte upp!
Dags att röra sig annars kommer Lucy inte bli så glad, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0