Friday


Aloha helgen!
En vecka har gått och jag är fortfarande sjuk såklart inte lika illa, men täppt i näsan och lite ont i halsen suck. En sak som iallafall gav ett leende på mina läppar var att vädret verkligen börjar öppna sig. Jag och mr pojkvän var överlyckliga när vi gick ut och för en gång skull var det nästan varmt. Sommarn får mer än gärna komma nu!

Sitter här med Lind och har en riktigt myskväll vilket kunde inte komma lägligare!
Asia mix, kinderäggs choklad och feta ost alltså en perfekt fredag!
Förhoppningsvis kommer jag kunna somna tidigt inatt för imorgon ska jag nämligen dra och hälsa på mina tjejer i Örebro som jag inte sett på flera veckor så ser riktigt fram emot imorgon, tatah!


En galen festkväll med min Lind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0