Wednesday

Hello sunshine!
Det finns verkligen inget bättre än sol och sorligt att jag är överlycklig för att jag ska bära solglassögon för första gången iår.
Det märks verkligen hur mycket bättre man mår så snabbt vädret blir bra. Någon som vill flytta till Bahamas?

Har vart uppe och ätit frukost med Sam i luren och nu ska jag fixa mig för att dra till stan med mr pojkvän för att kolla kuddar och gardiner till vardagsrummet som nu snart är klart. Bilder kommer upp när allt är klart!
Igår kom Karin & Julio hit då dem nu vart "sofflösa" i två veckor och jag och mr pojkvän i 2 månader så vi såg ut som barn i en godisbutik när vi fick sätta oss på soffan!
Dags att njuta av våra 4 graders sol medan en del har 25 grader, men jag klagar inte, tatah!



Ljuva Sommarnätter, oh sommarnätter!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hey Babe!

Galet jobbit att vara utan soffa. Jag fattar inte att ni klarade 2 månader?! Men men ni hade iaf oss och som tur är har vi er.. Ses i soffan / Karin

2010-03-10 @ 14:54:29
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Ned

haha vrf tror du jag har blivit så psykad för?! Där har du svaret! Som ja sagt vad hade vi gjort utan er? Ses babe PUSS

2010-03-10 @ 15:38:59
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0