Wednesday


Nu är det inte långt kvar och jag är riktigt nervös!
Igår tog jag det lungt med mr pojkvän och Juio och såg Jersey shore reunion och nu är det garanterat att det kommer en säsong två då Pauly D skrev det på face YEY!

Ska snart dra och träna med Mich då jag vart extremt lat på sistone och struntat i att träna, men Micho kommer köra hårt med mig så önska mig lycka till!
Är riktigt sugen på max mat som jag konstigt nog inte ätit på jätte länge så ska mumsa i mig det innan tränningen vilket inte är det smartaste, men vad gör man inte för magen!
Dags att äta och röra mig, tatah




Kommentarer
Postat av: Z

åker till öret nästa vecka kom dit :D<3

2010-04-01 @ 00:32:54
URL: http://zeinagaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0