Saturday

Var riktigt upptagen igår så hann inte blogga men nu ni!
Mot kvällen var det meningen att vi skulle dra till Nation med killarna och festa men det blev andra planer.
Jag & katta var riktigt sega så vi bestämde oss för att ha en tjockis kväll med Desperat housewife & Girlicious!
Kvällen höll på till 5 på morgonen och var mer lyckad än en ute kväll skulle blivit och sen kom älsklingen med Max mat såklart!
Sen hände sjukaste saken!
På vägen till bilen ser vi alla något som ser ut om en stor sopsäck men sen när vi kommer närmare så är det en tjej som har deckat mitt på gatan.
Vi alla vart helt chockade men som tur började hon prata efter ett tag och Mr pojkvän fick hämta bilen så vi kunde köra henne till hennes lägenhet som låg bredvid min eftersom hon inte kunde gå.
Hon mindes ingenting men visste att hon hade druckit två glas och sen helt plötsligt blev alt svart.
Inte ens om man blir riktigt full kan man sluta upp sådär utan vi alla förstod att hon hade blivit nerdrogad.    
Så nu kan man heller inte lita på bartendern/klubbarna i Sverige, perfekt!
Vi gick med henne ända till dörren och hon tackade kanske tusen gånger men hon sa hela tiden: hur hittade ni mig och vart var jag!
Läskigt för tänk ifall det hade varit jag & katta efter en party kväll!? Dags att börja göra som utomlands, dricka hemma och festa ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0