Wednesday

Larm klockan ringde såklart klockan 11 men jag och "herr jag lovar att vi vaknar av en larm klocka"  vaknade såklart klocka 3, så lyckat var det!
Ifall jag inte får jobb som bartender eller dj till att börja i Manchester är jag ganska körd med tanke på att efter klocka 23 börjar min dag och klockan 5,6 på morgonen somnar jag till klockan 3 på eftermiddagen, suck!
Nu tänkte jag iallafall lägga en hårmask och sen hopp in i duchsen. Sen studdsar jag vidare till älsklingen & Walle som verkligen har dödat pocker världen på sistone!
Tänkte passa på att tipsa lite om vad jag använder för hår produkter för finns det något som jag slösar pengar på och sköter så är det mitt hår.
Hårguiden enligt Ned:
: Vill du ha volym så har du den perfekta produkten här. Man häller lite i hårbotten av pulvret och sen är det klart! (Osis+, dust it)
: Vill du också ha en hårspray som ger dig volym så är denna perfekt! (Catwalk tigi, Work-it)
: Reparera torra och slitna toppar och det gör den verkligen. Luktar jätte gott och gör håret riktigt lent.
(Björn Axen, repair serum)
: Shampoo och en jätte bra inpackning för slitet och tort hår! (Loreal, absolut repair)
: En annan riktigt bra inpackning som gör håret helt mjukt och får de att dofta jätte gott. (IQ)
: För er som plattar håret ofta (som jag) är denna produkt ett måste som lägger sig som ett lagar så inte håret blir lika skadat. (Matrix, sleek look)

Nog snackat om mitt hår för nu ska jag duscha, Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0