Oh my!

Som ni sett har min uppdatering luktat bajs och vet ni varfor?
Vart internet i laganheten ar borta och det har nu vart borta i fucking TRE dagar!
De annu roligare ar att jag ar ute och festar och dem har data tillgang pa klubben haha, men som ni markt utan vara svenska bokstaver, men who gives a fuck?
Ja, jag saknar internet och jag lovar sa snabbt jag far tillgang och vi fatt tillbaka vart ska jag blogga sonder mig!
Alla lasara fortsatt kommentera och las bloggen och som sagtr i ll be back!

Nu ar de dags att  dansa pa scenen och tomma min piss blasa, love N

 

Kommentarer
Postat av: Din älskling / Linda

URSÄKTA!! har dom datorer på klubbar med internet??? hahaha faaan vad mobbat. Sånt kan man inte ha hahahahhaha

2008-12-14 @ 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0