Mer rosetter!

Jag tvekar på att det bara är jag som har blivit helt förälskad i kläder med rosetter, jo visst har det alltid funnits men mer rosetter åt folket!

Jag såg en klänning för inte så länge sen i en New York tidning och jag ville bara skriva ut den i papper och tejpa ihop den till en klänning. Den var hur läcker som helst och desto större rosetten är, desto snyggare!

Titta bara hur Eva Longoria & Christina Ricci bär upp dessa klänningar som faktiskt, lägg märke till skulle se hur trista ut som helst utan denna rosett smyckning. Så mitt tips till alla är att knyt en roset av ett gammalt band ni har där hemma och sätt den överallt. Det är lika snyggt på kläder, väskor, skor & smycken. (På allt!)

image9image11

Kommentarer
Postat av: Prinsen

ska du börja se ut som ett inslaget paket nu nedved?

2008-03-14 @ 02:23:43
Postat av: Nedved

haha nej då, men detta är h.o.t

2008-03-14 @ 11:45:50
URL: http://nedved.blogg.se
Postat av: Linda

Rosetter är h.o.t nedololooo
Gulligt o passar i allt =)

2008-03-16 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0