Friday

Its about to be a girl fight, haha nej, men den här dagen har bara vart för mycket!
Först och främst har det nu gått snart två veckor och mitt fjäskande behövs inte så dags att ta fram mitt rätta jag.
Dock verkade det inte gå hem så som jag hade tänkt mig då dem som kom och bad mig om "hjälp" fick ett, ehm nej jag är upptagen ta det själv, tack!
Visst dem som faktiskt behöver min hjälp får mer än gärna den, men dem som tar hjälp av mig bara för att slippa göra det själva kan ta och gömma sig. Att dem inte skämms?
I vilket fall finns det en tjej på mitt jobb som verkligen går på mina omtåliga nerver och idag fick jag verkligen ett par saker off my chest.
Hon är sjutton och och har en IQ som en åsna om ni frågar mig.
Varje gång jag pratar med mina vänner ska hon lägga sig i och göra allt för att jag inte ska få prata. Hon struntar i att göra sitt jobb och vår smarte chef förstår inte det så dem skickar jo ingen mindre än den nye tjejen som nu är jag.
Så efter att ha stått ut med henne i mer än två hela timmar fick jag nog och la en hög med kläder på henne bord.
Hon stirrade och sa eh hallo?
Jag kollade på henne och sa yes? Hon hade sin vanliga pipröst som skär i mina stackars plågade öron och ush vilken attityd som jag inte tålde.
Jag sa till henne att hon fick lov att ta de precis som jag har fått gjort denna vecka eftersom det verkar vara så man behandlar folk här.
Då började hon skricka mitt framför kunderna och inte nog med det säger hon innan jag går; du behandlar alla som skit, kollar snett hela tiden och är en Bitch!
Jag som hade tänkt att gå därifrån utan att lyssna på henne kunde tyvär inte lämna platsen och jag var bara tvugen att lägga till ett excuse me? Are you fucking joking?
Som jag nämnde innan är den tjej långt ifrån vuxen och mogen så det hela slutade med att jag gav henne två alternativ då hon skrämde iväg alla kunder.
Tyvär är jag heller inte den lugnaste så med ett par fuck ord här och där sa jag att antigen tar vi detta som två vuxna människor i personalrummet eller så tar vi detta utanför arbestplatsen då vuxet beetende inte existerar.
Hon sa bara omg och gick. Tyvär tar inte detta slut här utan hon går och berättar till ett par på jobbet och jag drar dit direkt och förklarar för åsnan att har hon som sagt ett problem så får hon fan ta det med mig och inte med alla andra som ett barn! Jag måste ändå skratta åt det jag sa; Grov up, this is not fucking highschool you retard!
Jag gav henne chansen att prata med mig innan jag kallade henne retard, men efter att hon sa att jag var en bitch var det lite svårt att vara professionell och trevlig.
Hur som helst slutade det hela med att jag tog mig i kragen och sa att hon har chansen att prata med mig ifall hon tycker att jag behandlar henne som "skit," men vad gör hon istället för att lösa detta?
Omg, your doing that bitch look again, bye bye! Mitt svar i normalt fall hade vart bye, men arga Ned sa helt enkelt fuck you and the only bitch here is you!

Nej det slutade med att dem flesta på jobbet skrattade och sa been there, done that och jag förklarade för managern hur det hela låg till och att jag faktiskt försökte pratade med åsnan innan hon visade sitt "mogna" beetende. Chefen var i vilket fall glad att jag berättade och gissa vem som har ett möte med mig och chefen imorgon.
Tur att Lauren och Charlett jobbade så jag fick prata ut om denna rolighet annars hade jag exploderat på plats!
Så vad har ni gjort för skoj idag?

Kommentarer
Postat av: Arshii

HAHA shit vad dryyyyyyyyyyyyyyyyyygt!!!!! Lider med dig när jag läser detta! Påminner nästan lite om när vi stod utanför Åhlens som två åsnor och skrek på varnadra! HAHA tider det alltså x)



2008-11-01 @ 15:16:03
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: men guud

vilken jävla idiot. bra att du inte låter henne trycka ner dig. det låter som att hon försöker knäcka dig på nått vis. Hon är säkerligen bara avis på att du är vacker och självständig. det bästa du kan göra är att garva åt det. hon är inte värd din tid.

2008-11-02 @ 16:00:30
Postat av: men guud

vilken jävla idiot. bra att du inte låter henne trycka ner dig. det låter som att hon försöker knäcka dig på nått vis. Hon är säkerligen bara avis på att du är vacker och självständig. det bästa du kan göra är att garva åt det. hon är inte värd din tid.

2008-11-02 @ 16:00:38
Postat av: Nila

haha jag vet ash..det sista jag behövde lixom!



Tack anonym väldigt gulligt sagt, men när en sådan sak händer är inte det första man gör att skratta haha även om jag nu kan göra det.

2008-11-02 @ 17:15:53
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: micho

ohoo.. orka med snorungar

släpp en feeting fis på henne och dra en kilili hahahaha

2008-11-03 @ 20:52:00
Postat av: micho

orka med snorungar!

släpp en feeting fis på haiwanen och skit i hahaha

2008-11-03 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0