KAOS!

Att bo i en lägenhet där alla är unga kan också innehålla en hel del nackdelar!
Visst man slipper såklart alla gap kärringar som klagar på att klockan är efter 21:00, eller den skrämmande tystaden i trappen så man hör sig själv andas osv.
Men, nackdelarna finns också som t.ex. idag då jag stötte på en del saker som inte var dagens roligaste händelser direkt.
Först vaknar vi båda av att någon hade gjort disco ovanför oss. Med disco menar jag så hög ljudnivå på en massa fest låtar så man trodde att Elvis skulle väckas från dem döda. 
Efter ett tag upphörde discot och vi fick lite lugn och ro.
Sen när vi skulle äta och kolla på tv sätt vårt extrem högljudda larm på och den höll på i hela tio minuter. Reagerar någon? Nej! 
Sen kommer en kille rå skrattades och säger att han råkade sätta på den igen.
Sist, men absolut inte minst så har vi igen toa för tillfället för dem ska fixa elen där så vi får låna grannens. Inte nog med att bara det är lite jobbigt så kan tydligen inte en av den pricka rätt så hela toa ringen är pissig, fräscht va?
Hur man lyckas ha hög musik mitt på morgonen, sätta på ett larm i 10 minuter och inte pricka rätt förstår iallafall inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0