Sunday

Klockan är bara halv ett och jag kan knappt hålla mina ögon vakna!
Speciellt inte efter min smarta handling imorse då jag vaknade en timme för tidigt och glömde helt att klockan skulle bak en timme. Istället för att vakna sju vaknade jag som en idiot kl. sex, men som tur hann Mr pojkvän varna mig innan jag drog ut.
På jobbet var det lika kaos som vanligt och sorgligt nog spelar det fan inte igen roll vilken tid eller dag då jobbar för det är lika mycket folk alltid, sjukt!
Lärde känna ett till par andra tjejer och personalen på Zara blir bara allt mer roligare att jobba med.
Speciellt med våran lebb brud som säger fuck efter varenda mening, eller en snubbe som är wannabe Perez Hilton. Ja, jag trivs allt er för varje dag vilket jag är gud tacksam för då jag nu har fått feber längtan hem.
Imorgon är det äntligen min första lediga dag och högst upp på min "to do" lista är att gå i ide ett bra tag så hörs imorgon när jag är piggare.
Ciao Bella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0