Idol

Idag har jag inte gjort så mycket dock har jag varit en riktigt duktig housewife. Lagat godaste maten till Mr pojkvän och hans familj nu när hans mamma har opererat sig och sen har jag rakat tjockisens huvud.
Mot kvällen blev det idol fram till halv 1, först svenska och sen finalen av American idol. Alltså jag håller fortfarande fast vid att våran idol är som en fis i jämförelse med Usas men jag tror åtminstone att det kan ske lite ändringar nu när vi har den nya juryn som deffinitivt verkar kunna sin grej! Äntligen slipper vi skämmas för våra så klarade "talanger" som vunnit. Missuppfatta mig inte, en del har varit riktigt grymma men vad är grejen med att alla släpper en helt okej skiva och sen är dem bortglömda!
T.ex. EMD, hur mycker mer behöver jag säga? 
 

Sweethearten som vann American Idol 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0