Monday

Idag kan man lugnt  påstå att jag & Mr pojkvän har slitit våra arslen!
Vi åkte till Trafford Center vilket är det största centrumet jag sett på ett bra tag och jag trodde London hade stora centrum. Alla kära vänner ni har mycket att se när ni kommer hit tro mig. 
Dessvärre var jag inte ute efter shopping utan här delade man ut cv:n i 4 timmar och tro det eller ej, det gick galant!
Var däremot riktigt nervös och skämdes otroligt mycket till en början, men så goa och rara dem i affärerna var så släppte det efter ettag. Nu får ni allt hålla tummarna för att jag & älsklingen ska få jobb!
Jag blir helt deprimerad av att veta att jag kunde ha födds hör istället. Sverige är ett riktigt bra land, men vi har långt kvar när det kommer till affärer & mode vilket är en stor del av alla tjejers liv. 
Så efter idags perfekta insatts ska ja & Mr pojkvän på shopping imorgon och unna oss lugn och ro efter idag. 

Lunch på Subway!

En sliten men otroligt snygg pojkvän

Trafford Cente

Trafford igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0