Fashion hun

När jag var yngre åkte jag nästan varje år till London med mamma då min morbror och hans familj bor där.
Det är därför jag är så besatt av England då jag alltid befann mig i London och fick ta del av deras kultur som ung.
I vilket fall minns jag hur galen jag var i gruppen S club juniors den lilla versionen av S club seven som man inte alls fick höra något av i Sverige vilket var riktigt synd.

Nu är det The Saturdays som gäller i England och kan vi få nog av tjejgrupper? Aldrig!
Inte nog med att dem påminner mig om mitt liv i Manchester så är dem riktigt bra och för er som missat så kan ni hitta deras låtar här på bloggen.
I vilket fall så har snyggingen Frankie Sandford växt till sig och inte nog med att hon var het då så är hon hetar än någonsin nu!

Tjejen har håret, stilen och rösten!
Fashion copy igen mina läsare ta antekningar.









Kommentarer
Postat av: Blakey

hon liknar stacey lite...

2009-04-24 @ 17:04:17
Postat av: Ned!

hm.. ja nu när du säger det! men hon är lätt snyggare

2009-04-24 @ 17:13:11
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0