Friday

Hej igen älskade helg!
Utgången i onsdags var långt ifrån sansad vilket resulterade i en underbar kväll för vår del.
Förfest hemma hos mig med Mich, Arshi och Ava och sedan mötte vi upp Sam & co och hade en galen kväll på BJ.
Många vänner var ute den kvällen så rätt folk var ute och träffade även på gamla vänner jag inte sett på länge.

Sedan igår blev det en härlig "bakis" dag då jag inte la mig förens 6 på morgonen, men hur känner ni alla inför att jag inte blir bakfull längre? Jag stor njuter verkligen tack för salt tipset.
Drog senare på dagen till stan med Linda sen vi båda inte hade vart där på veckor så lite shopping blev det iallafall och sedan blev det myskväll hos våra grannar.

På tal om igår kväll hos våra grannar..
När vi satt i deras vardagsrummet så ser jag helt plötsligt hur lampan i deras sovrum tänds och släkts och jag trodde verkligen jag skulle svimma på plats.
Som tur hade även Julio sett det så även han var stor chockad, men mr pojkvän och Karin missade det dock hörde även dem hur det lätt som att någon tände och släkte.
Efter några minuter upptäcker vi att elen i sovrummet är helt skum då samma sak händer igen då vi denna gång står i sovrummet, men helvete vad läskigt det var när det hände på plats!
Såklart tyckte grabbarna att detta var skit skoj så dem höll på att skrämma upp oss hela kvällen suck.

Nej ska dra och äta frukost, tatah!

Några bilder från i onsdags:

SM & N

Nedre plan Mich & Nadia, Övre plan Sam & Ned

Jag & gull Ava!

Slutet gott allting gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0