Saturday

Vilket kanon väder, men jag kunde dessvärre inte sola är fortfarande inte frisk, men har ingen feber bara halsen nu.
Igår var vi hemma hos Barz hela kvällen med Mich och vi lyckades även somna där.
Sedan har jag vart hemma och tagit hand om mig själv så jag nu ikväll ska kunna festa.
Kanske inte det smartaste, men känner mig hyfsat bra nu så hoppas på att jag inte ska bli värre bara.

Nu har äntligen Arshi kommit hem från sin resa och Katta imorgon ska bli så skönt att få hem dem då det vart alldeles för tomt här utan dem så kom nu för i helvete hem Katta din tur nu!
Nej ska kolla vad jag ska ha på mig och nu äntligen får jag gå ut bland människor känns nästa overkligt sorligt nog.


Ikväll sprider vi oro igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0