Friday

Vilken hemsk mardröm jag hade inatt och sov även väldigt oroligt så även idag var jag seg, men tack gud för att den hemska bakfyllan är över!
Har faktiskt inte gjort så mycket idag vart hemma och umgåtts med föräldrarna och fick världens bästa samtal under dagen som fått mig på gott humör, men mer om det senare!
Sedan kom mr pojkvän och hämta hem mig och vi satte direkt igång med julpynt så snabbt vi var hemma så nu är skön julstämning i hela lägenheten.
Skulle egentligen dra ut med Linda då Raquel som fyller år idag (grattis), men pyjamasbyxorna stannade på så blev en mys kväll med mr pojkvän och Julle!
Dags för mys framför tv och sedan sovdags hemma i vår lägenhet som jag nu äntligen flyttat tillbaka till, tatah!
Nu saknas bara starbucks juldrinkar!

Kommentarer
Postat av: Katrin

tror du det gullunge:)ring mig sen när du har tid:) puss!!

2009-12-05 @ 13:14:07
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Nafouki

har följt din blogg länge nu,fan va misslyckad du är egentligen som inte enns kunde forsätta studera. Men de förvånar mig inte när bara tänker på festlivet..det är synd om dig.Din blogg verkar överdriven och allmänt falsk sista gången man kikar in här.

2009-12-06 @ 19:46:44
Postat av: Ned!

Det var väldigt tråkigt att du tycker det måsta jag säga!

Tänker på festlivet? nja nu har du nog inte följt bloggen så bra då jag tydligt skrev att jag tog ett uppehåll för att jag kände att jag inte läste rätt linje för mig inte för att få festa ifred?

Du är mer än välkommen att sluta läsa och tycker nog mer synd om dig som följer någons blogg som du inte ens gillar kan man få låna lite extra tid då du verkar ha mycket över?

2009-12-06 @ 20:52:56
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: United

haha, anar "lite" svartsjuka kanske? ;)



Jag tycker att det är patetiskt att påstå att någon är misslyckad för att man byter linje. Dessutom så tycker att du är ännu mer misslyckad som inte verkar kunna stava rätt och särskriver. Men jag håller dessvärre med dig om att du borde sluta kika in här och koncentrera dig på att träna upp din svenska.

2009-12-06 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0