Glöm silverfatet!

De senaste dagarna har jag verkligen funderat så mycket s¨att jag tjattat håll i mitt eget huvud!
Samma ämne som förr, men denna gång blir det förhoppningsvis sista gången jag skriver om det. Mindre skrivande och mer verkstad.

Det finns många människor här i världen som fått allt serverat på ett silver fat och sen finns det dem som har kämpat så pass mycket att dem nästan inte tycker att det var värt bekymret, men någonstans i mitt lilla hjärta tror jag allt alla kan om dem vill.

Vill jag testa på att lyckas i kändisvärlden får jag kämpa också för om jag känner mig själv rätt är inte jag den typen som fått det jag velat utan att fälla ett par tårar under resans gång, men visst är det  oftast värt det!
Dags att skriva låtar, tankar och ideér. Ta hjälp av dem som kan hjälpa och gå ut och möta möjligheterna som finns.

Sen även om jag inte vill inse så kanske jag kommer upptäcka att allt inte går som man riktigt tänk, men att sitta här och filofisera för mig själv kommer jag inge vart med.
Nej dags att ta reda på vad som väntar på mig där ute igentligen innan jag nu börjat plugget och allt!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

svenskan har inga särskrivningar (det har engelskan) så silverfat är ett ord och egentligen stavas inte med i. =)men lycka till med allt!

2009-02-24 @ 00:03:24
Postat av: Ned!

Men nu är nog du ute och cycklar eller så är det jag haha?

Jag har ju skrivigt det som ett ord dock såg jag att jag i texten hade jag missat det, men om det inte stavas med i hur skriver man silver då?

2009-02-24 @ 00:48:13
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej menade ordet "egentligen" du skrev "igentligen" med ett I vilket är fel =)

2009-02-24 @ 14:33:45
Postat av: Ned!

aha! det har du allt rätt i dock ser man inte alla fel när man rättar haha

2009-02-24 @ 16:33:48
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0