Valentine's dag

Kunde min alla hjärtans dag ha blivit bättre?

Jag vet hur "Barbie och Ken kärleken" låter. Speciellt i en singels öra, men glöm nu inte att jag också var en tok singel förr som bara såg alla hjärtans dag som ännu en anledning till att supa och tycka hur patetiskt det var att vara kär och bunden till en kille.

Nej nej mina tankar då var jag älskar endast mig själv vilket fortfarande gäller idag, men att dela med sig av sin kärlek är ännu bättre om ni frågar mig.
Så tillbaka till min och mr pojkväns dag. Han tog mig på restaurang mot kvällen och till samma ställe som vi åt på förra året. Det ska bli vår alla hjärtans dag restaurang tänkte vi.

Sen kom vi hem där han hade fixat upp hela lägenheten och ja behöver jag fortsätta? Det låter nästan för bra så det blir äckligt, men så är kärleken. Antigen för mycket av det goda eller tvärtom.
Sen öppnade vi våra presenter som vi köpt till varann, myste och såg äntligen filmen The notebook och ja mina vänner ni hade rätt. Denna film kommer verkligen vara bland mina favoriter och om ni inte heller har tagit er tid att se den så do it!



Finns det något vackrare än rosor? Ja detta var bland det saker min man hade gjort

Rosor på sängen, presenter, mmmmm

mitt hjärta

Min riktigt snygga kort som mr pojkvän redan hade köpt i Mcr!

En av mina presenter till mr pojkvän var dessa två silver magnet ramar med kort på oss

I denna söta ask låg det ett halsbandsur

Till det bästa. Tröjan var från mig och my new love jacket från han!

Slutet gott, allting gott
You made my day hun!


Kommentarer
Postat av: Olga

Aaawww Neda....ni spoil each other sa javla mycket....menmne...det ar juuh sa det ska vara...eller hur? ;)

2009-02-17 @ 17:50:50
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0