I love you

Ni som har vart ihop med er partner länge och sedan när han/hon ska resa vet precis vad jag känner!
Som jag nämnde innan ska mr pojkvän åka till Spanien med grabbarna och jag har verkligen stor gråtit nu i flera timmar för nu medan jag sitter och packar in det sista så är han redan på flyget och usch vilken hemsk natt det har vart utan min fluffrumpa. 

Vem ska jag sova med, vakna med, gulla med och dela allt med nu då?
Nej kan inte stanna kvar här en enda sekund efter att han dragit så nu har jag bokat och om några timmar drar jag och hälsar på min tjejkompis i käre Göteborg.

Igår drog vi till Kista och han bjöd mig på en shoppingrunda och sedan drog  vi och åt persiskt.
Mot kvällen medan min prins var i duchsen stod jag och lagade hans favorit mat och grät som ett barn.
Kan nästa inte ens vara glad för att jag själv får komma bort ettag för det enda jag vill just nu är att denna vecka ska redan vara slut.


Du är det vackraste jag vet & det bästa som hänt mig
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Linda den vackra

Åh hjärtat. Kan inte förstå dig, men förstår ändå hehe.. Så som ni två är och älskar varandra och har aldrig under er tid tllsammans, lämnat varandra så kan jag tänka mig att det inte har varit lätt för dig. Snart är han väl tillbaka =) så du behöver inte sakna han allt för länge till.

2009-07-27 @ 23:51:14
Postat av: Ned!

Haha Linda den vackra? Du knäcker!

Tack du beskrev det alltså det har vart ett helvete, men jag har faktiskt kämpat för så här kommer det ju vara man kan inte hela tiden vara med varann, men helvete nu är det inte länge kvar och när han kommer ska han ingenstans!!

Suck ska sova nu ännu en natt utan min prins :(

2009-07-28 @ 02:37:25
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0