Thailand del 4


Min favorit del av dagen, shopping time!

Thai centrum

Fortfarande i centrumet ser ni hur fint dem byggt där?

Sedan fick jag skjuta för första gången vilket var långt ifrån hur dem gör på filmer

Rambo

Dagen efter flög vi två dagar till Bankok och som jag shoppade.
Ska man shoppa någonstans så är det Bankok och på marknaderna.

5 våningar och jag kunde inte vara mer än nöjd!

Club 53 var verkligen vårt ställe!

Varför inte väcka lite Manchester minnen till liv och beställa fish & chips?
Gott var det minst sagt!

Detta är vad jag kallar utsikt!

Såklart passade jag även på att göra design på mina egna naglar och tår

Leopard mönster och så ser man en liten tå där jag gjorde något annat.

Här ska det festas!

Godaste pasta stället och såklart var det irländskt!

Ingen Thailand utan deras strippor

Aj aj kapten!

Aloha

Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0