Monday

Jag är tillbaka, men är fortfarande sjuk och det känns som att den här förbaskade förkylningen aldrig kommer försvinna!
Har ingen energi för någonting vilket inte passar så bra nu när jag har en massa körlektioner, måste dra till studievägledaren och allt som håller på att fixas inför lägenheten.

Aja nu har jag gnällt klart så mer om min lyckade helg.
Katta fyllde ju 20 så vi drog ett gäng på fyra tjejer upp till gävle där hennes föräldrar har köpte en takvåning och wow säger jag bara! Takvåningen var otroligt fin och hennes mamma kan verkligen inreda ett hem. Så så fort vi kom dit visste vi att inget kunde gå fel.

Katta hade verkligen planerat kvällen så bra som bl.a. innehöll en extremt god trerättersmiddag som serverades av hennes "servitörer," hennes fåniga, men roliga lekar och för att inte glömma förfesten och utegången.
Om jag skulle beskriva kvällen skulle det bli alldeles för mycket skrivande och jag som just nu knappt orkar torka mig efter toan låter verkligen bli, men kan berätta vad jag och jort lärde oss under allt festande:

Jordi lärde sig att hennes kära, men absolut inte bekväma skor med alldeles för hög klack kanske inte passar i sprit och dans världen för stackarn slutade med en stukad fot dock höll hon på hela kvällen och så ska det vara när man går efter mottot party like a rockstar!

Sen lärde jag mig att aldrig mer lyssna på låten circus ifall man ska hem till någon som kanske har circus saker hemma hos sig. Inte så troligt, men risken finns tro mig!
Det var så här att efter klubbandet drog vi en sväng förbi kattas kompis och där fann jag en enhjuling.
Dumma jag fick för mig att jag var riktigt duktig på det trotts att jag aldrig testat på en sådan förr och den var dessutom alldeles för stor för mig.
Nej såklart skulle jag klättra upp på den och det slutade med att jag flög in i soffbordet. Jag skrattar faktiskt fortfarande åt mitt dumma jag, men jag kan knappt röra mina lår som är helt blåa. Det var en smärtsam underhållning, men jag lärde mig åtminstone att inte använda mig av saker jag inte sett förr på fyllan och även att lyssna på mina vänners varningar!


Nej om man vill ha kul får man lida pin det är den nya!
  


Här och till och med en bild innan jag ramlar och redan på bilden ser jag helt förstörd ut!

Kommentarer
Postat av: jordii

vi är helt galna! haha

2009-03-17 @ 11:25:27
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0