Saturday

En väldigt lugn lördag!
Igårs plan blev väl inte riktigt som planerat utan jag och Sandra drog till Sam och vi alla drog till blue moon bar och vilken lyckad kväll må jag säga.

Dock ska jag nu ta det lite lungt med festandet iaf tills Mr pojkväns födelsedag som snart är här. Kan verkligen inte förstå att det redan har gått ett år sen han fyllde år sist. Tick tack, tick tack.
Dock får gärna denna vecka gå snabbt för nästa lördag då är jag där mina vänner.

På tal om fest det verkar bara vara jag som får illa bakfyllor. Varje morgon efter att jag festat vill jag knappt röra mig, men ingen och då menar jag ingen av mina vänner blir bakfulla. Vilket lycko umgänge!
Trodde det var mer vanligt med bakfyllor, men antar att jag hade fel.

Nej tillbaka till min mys lördag och how i met your mother maraton som jag och Mr pojkvän ska inviga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0