Sunday

Min söndag har vart precis som söndagar ska vara (bortsett ifrån Mcr där är söndagar en härlig party dag) lugna.
Har tagit hela dagen till att städa och ta bort lite saker som jag kommer ta med mig nu när jag snart flyttar.
Härligt nu ser jag både fram emot flytten och nästa vecka!

Måste snart skicka iväg min ansökan för studier i höst så håll nu tummarna för att jag kommer in på mitt önskemål!
Har inte sett Mr pojkvän på hela dagen så ska bli skönt att få en "the big bang theory" maraton kväll.
Nej den är absolut inte lika bra som how i met your mother, men såklart ingen serie kommer stå mig och hjärtat så nära som den. Den här serien är dock sneppet under så ifall ni inte har sett den gör det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0