Thursday

Det finns inge roligare än att shoppa inredningssaker!
Vi var även idag och kollade lite dock hittade vi såklart saker vi inte letade efter. Varför är det alltid så?
Alltid när man är inställd på att köpa en sak kommer man såklart hem med den andra.

Nej vi är långt ifrån "hem shopping" klara, men så länge jag hittar det jag ska ha så är jag nöjd sen får det ta sin tid.
Såklart har jag fortfarande inte sett det färdiga resultatet av lägenheten och Mr pojkvän vill att jag väntar ytterligare en vecka så även toaletten blir färdigrenoverad. Suck vill se, men vad finns det att göra?

Nej nu ska jag börja fixa mig för vi ska ut ett gäng på barrunda nu när vår barndomsvän Olga har kommit på besök från Miami. Det var ett jävla bra tag sedan jag såg henne så jag ser verkligen fram emot ikväll.
Vem sa att torsdagar var tråkiga?


haha några år sedan när olga var här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0